►

Vlastní značka

jubilant

Naše vlastní značka letos oslavila 10 let existence na trhu. Není to vážně žádný benjamínek, koneckonců už do roku 2019 vstupoval její výrobce Dr.Max Pharma jako největší domácí producent přípravků ve volném prodeji. Nezahálí ale ani, co se týče registrovaných produktů. Osu, která stručně připomíná její vývoj, už přinesl Max Magazín před několika lety, ale protože se čas nezastavil, dneska je zase o těch pár roků delší. Nezahrnuje úplně všechno, jen určité milníky na cestě, která znamená stálé rozšiřování zemí, kam naše „privátka“ míří, i rostoucí důvěru zákazníků.

Text: Michal Petrov ve spolupráci s Adrianou Rakúsovou a Dr.Max Pharma

2011 Oživení programu vlastní značky

2012

Prémiové laktobacily

Doplňky stravy (vitamíny, minerály)

Hroznový cukr

Těhotenské testy

Bylinné čaje

2013

První licencovaný produkt: Ibuprofen

Masti

Náplasti

Mořské vody

2014

Další licencovaný produkt: Paracetamol

Dětské sirupy

Oční péče

Chrániče sluchu

Dentální péče

Obvazy

2015

Další licencovaný produkt: Levocetirizin

Dětská výživa Amilk

Dieta Nutrieta

Sluneční ochrana Equilibria

Ušní péče

2016

Licencované novinky: Xylometazolin, Ketokonazol, Sildenafil (ne v ČR)

Pěsticí dermokosmetika Nuance

Nová gen. hroznových cukrů

Nové gen. doplňků stravy

Další oční péče

Úspěch kloubní výživy v dTestu

2017

Rekord v uvádění licencovaných novinek: Acetylcystein, Tussical, Ambroxol, Nogrip, Orasept

Nuance Gold Mask a micelární vody

Dětská péče

Dentální péče Pro32

2018

Licencované novinky: Larymed, Parapyrex Combi, Xylometazolin Baby

Prémiové sezónní přípravky

Prémiová kloubní výživa (Metabosyn, Achillex, Complexy Aktiv)

Úspěch v testu kloubní výživy deníku Blesk

Hydratační péče Nuance Glamour

2019

Dr.Max Pharma se stává domácí produkční jedničkou u volně prodejných přípravků. Rozšiřuje se sortiment prémiové kloubní výživy, objevují se další kategorie OTC.  Dermokosmetika Nuance se rozšiřuje o luxusní řadu „Caviar & Pearl“. Obrat překonává historickou hranici 2 mld. Kč.

2020

Na svět přichází řada dětských produktů pod značkou Bebelo. Objevují se další kategorie OTC. U registrovaných produktů se poprvé objevuje značka Medreg, pod kterou se nadále budou léky na předpis vyrábět.

2021

Vlastní značka slaví deset let na trhu. Do sortimentu se dostávají i typické „covidové“ produkty jako respirátory FFP2 a roušky. Opět se objevují nové kategorie OTC. Digitální tlakoměr představuje vůbec první elektroniku prodávanou pod vlastní značkou Dr.Max. Medreg Bromazepam je výsledek dlouholetého úsilí získat licenci pro nakládání s psychotropními látkami. Byl dokončen redesign všech produktů vlastní značky, což v praxi znamenalo změnu šesti stovek obalů. U řady Bebelo se sortiment rozšiřuje i o nejnáročnější položku – kojenecká a dětská mléka.