Odměny a benefity Revoluce ve ViaPharmě Taxík Maxík vyrazil 5 Připravil: redakce Foto: Archiv redakce Uplynulý rok Úspěšný rok pro Dr.Max Síť Dr.Max se v rámci střední Evropy na konci roku rozrostla přibližně na 1000 poboček a představuje dnes nejsilnějšího hráče v regionu. Ačkoli Dr.Max (ČR) představuje „jen“ necelých 40 procent ze zmíněné tisícovky, na tržbách celé skupiny se podílí víc než 52 procenty a na zisku dokonce téměř 65 procenty. Do letoška neobsazené pozice holdingového ředitele se ujal nově Ital Leonardo Ferrandino. Díky, Dalibore! Letošek bude posledním rokem, který v našich barvách stráví ředitel technického oddělení Dalibor Král. Leckomu bude tento sympaťák a pracant, který u Dr.Max pracoval prakticky od začátku, chybět. Za ním i jeho týmem zůstává obrovský kus odvedené práce. Letošní čísla jsou víc než výmluvná: přes dvacet dokončených a zkolaudovaných výstaveb, přes 70 dokončených přestaveb a 14 dermokoutků v nejvyšším vybavení. Hodně spokojenosti v dalším životě, Dalibore, a někdy se zastav! Úspěšný klientský program Počet členů klientského programu Dr.Max stoupl na konci roku na téměř dva a půl milionu, což z něj dělá nejúspěšnější věrnostní systém v ČR. Zároveň je zřejmě nejpropracovanější a zejména proto se mu dostalo několika ocenění, včetně mezinárodních. Cenu Loyalty Magazine Award, jakéhosi Oscara pro věrnostní programy, si odnesl hned ve třech kategoriích, mimo jiné jako „nejlepší nový věrnostní program roku“ a „nejlepší program v rámci regionu střední a východní Evropy“. Na začátku léta přišel Den D: spustil se systém, který nahradil dosluhující EuroGain. Za nasazením Axapty (Microsoft Dynamics AX), jejíž nástup brzdila série nešťastných vnějších faktorů, stálo mimořádné úsilí spousty lidí – ve skladech, na centrále i v lékárnách. Předností Axapty je, že umí nejlépe zaručit šaržovou přesnost dodávek. Nová kampaň skládá hold profesi Shodou okolností právě v roce, kdy značka Dr.Max oslavila první jubileum, začal naši síť lékáren zviditelňovat v televizích videospot, který do značné míry oslavuje lékárnickou profesi. S příznivým přijetím se setkal podle ohlasů uvnitř naší sítě, ale i u farmaceutů mimo ni. Kampaň zdůrazňuje hned několik předností Dr.Max: dostupnost, odbornost a empatii vůči pacientům. DOSTUPNÉ POUZE POKUD JSTE ONLINE Letos jsme zahájili tříletý plán navyšování základních mezd v lékárnách – s cílem korigovat historické nesrovnalosti v platech a odměnit výkon. Výrazně jsme také změnili a zatraktivnili odměňovací systém na všech skladech, kde jsme sjednotili odměňování a nastavili možnost kariérního růstu. Došlo rovněž k zatraktivnění benefitů (penzijní připojištění, zaměstnanecké nákupy). Rozvoj e-shopu Letos se nedařilo jen klasickému výdeji, ale i e-shopu Dr.Max. Meziročně obrat stoupl o 130 procent, expedice se přestěhovala do nového působiště v Brně-Heršpicích a vzrostl i počet výdejních míst v našich lékárnách. Bez pochopení kolegů v „kamenných pobočkách“ by to nešlo. Do ulic dvou měst v ČR (Liberec a Prachatice) vyrazily letos první dva Taxíky Maxíky – speciální taxislužba pro seniory a handicapované. Projekt byl financován z prodeje přípravků vlastní značky a realizován ve spolupráci s Kontem Bariéry Nadace Charty 77. V příštím roce přibudou další tři lokality.