Covid speciál II Konferenční vabank Buď živě, nebo vůbec, to byly jediné scénáře pro dodavatelskou konferenci – nejdůležitější obchodní událost roku Dr.Max. Klepnutím posunete na další snímek Love Story v naší režii Vtipné kampani na podporu klientského programu nedopřál covid dlouhý život, ale je pravděpodobné, že na ni ještě navážeme, říká komerční ředitelka Hana Bambulová. Po několikaleté mužské nadvládě reprezentuje v reklamě síť Dr.Max opět žena. V lékárně na pražském Poříčí se natáčelo v noci, aby nebyl dotčený její běžný provoz. Minutu po zavíračce klepe na výlohu mladík, který chce lékárnici upozornit na to, že se při účtování spletla ve svůj neprospěch… Nejprve hygiena, pak teprve program – covidový ročník startuje. Podle Hany Bambulové by bez podpory nejvyššího vedení zůstala konference jen zbožným přáním. Rouška nebo respirátor nebyly povinné jen pro prezentující. Sleva z doplatku tak vlastně tvoří jen takovou filmovou kulisu a z příběhu vystupuje velmi nenásilně. Účastníci s povděkem kvitovali, že se po dlouhých týdnech mohli konečně zase sejít osobně. Zájem o účast předčil očekávání. Členy auditoria rozdělily sanitární zóny – kapacita sálu tomu odpovídala. … ale dost možná je to jen záminka k tomu, aby ji pozval na rande, protože mu filmová lékárnice dočista popletla hlavu.